Tråkväder=((((

Ja vilken dag=(


Ja den började bra med främmat, Lova fick en lekkompis för några timmar, mycket roligt när dom kryper i fatt och så. Fika och lunch sen var det dax för Lova att vila så då åkte främmandet hem igen.

Sen försöker man ringa syster yster men då svarar det någon person i andra änden som babblar utrikiska.. Vad gör jag då, jo lägger bara på i örat på han... Blev så paff så jag visste ju inte vad jag skulle säga ju!!!

SEN TILL DET TRÅKIGA, REGN REGN OCH JAA REGN!!!

Sambo har varit dktig och målat idag medans  jag städade och plockade lite.. Snart vaknar säkert Lova och då e det dax för mellis för snart kommer förhoppningsvis morfar på besök.. Sen ska jag ringa mamma och kolla om hon vill ha lova för ag ska handla ikväll.. Listan är nog klar nu, Puh vi har skrivit på den hela dagen, nä nu kom jag på ytterligare en sak, hushållspapper för skölingen....

Nöjd med mitt liv och min lilla familj..

Pöss pöss

Kommentarer
Postat av: Viveka Persson

Grattis till goá, söta Lova. Vá fin hon är.....

2010-05-25 @ 18:21:35
Postat av: malin

TAck!=)=)=) JA hon e allt det hjärtat mitt <3

2010-05-25 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0