Syster yster kanelbyxer! HAHAHA

Tänk om syster kunde fixa mina tänder!!! F-N vad jag har ont. ajajajajaj kan det inte bli den 10 så jag får gå till tandläkaren nu genast, tack...

För övrigt så måste jag säga att Lova sov bättre inatt i sin säng men i vårt rum. Vaknade två gånger endast så skönt var riktigt trött i morses för att a fått sovit så mycket.. Ja sånt är det ibland. tur ska man ha.

Bra väder har det varit så då har man kunnat putsa fönster på ute platsen för att man någon gång bara ska kunna njuta av den och inte sitta där och tänka på allt som behövs att göras. Ätit både lunch och middag därute idag. Mysigt värre. VAr inne en snabbis och handlade blommor vilket var ett mistag då jag inte tyckte dom hade så mycket där jag var. Ska nog åka till karlssons handelsträdgård istället. får se om jag hinner med det imorgon. Jag planterade det jag handlade iaf.
Gräset e klippt och nu när jag pratar om det så kom jag just på att jag måste vattna växthuset och stänga till därute innan jag vilar mitt vakcra huvud på min obekväma hårda kudde.

Har varit i SKövde en sväng och firat sambos faster, mycket trevligt, särkillt för att jag fick köra en riktigt ny bil både dit och hem.. Ojojoj vilken bil och man körde den som i en dröm. ´Njutningen försvan lite när Lova var hysteriskt arg i baksätet och tyckte minsann inte att det var lika spännande som jag tyckte att det var.. Men vi kom hem och det e huvudsaken.

Imorgon blir det stan en snabbis då jag ska hjälpa den blivande bruden att köpa smink och sen bär det väg hem och bara vara tror jag. Längtar till jag får träffa farmor på onsdag var så länge sen så det ska bli pysigt att hon kommer.. Farmor som idag har blivit toppmodern när hon skaffade facebook..=)=)=) ♥

Mor jag menar varenda ord, ord fattas mig du vet vad du betyder=) Syster yster kom hit istället och bada pool..=)=)=)=)♥♥♥

Tänk om far skulle komma hit en dag och ta med sig sin dotter ut på en motorcyckel tur, det skulle hon uppskatta mycket=)
Nä nu ska ja ut till mina tomater och gurka och prata med dom och vattna dom så dom e glada på mig imorgon med...

Pöss världen!!!

Kommentarer
Postat av: SysterYster

HAHAHAHAHAH!!!!! I dag är jag syster yster spindelbyxer! ;) Men jag ska ju inte bli tandläkare du vet... Till mig kan du ringa om allt mellan blödande huvudsår och grönt bajs. :P Hur gick det hos tandläkaren?? Vi kommer till somamren och badar!! :) Tjohoo!! Nu blir det med examensläsning, och spindelbyxorna de tappade jag, så nu är jag bara -syster yster nakenbyxer.

<3

2010-06-01 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0