Maskerad lyckad

Ja just dopdagen var idag sorry ANONYM för det. Det e inte så lätt att veta när man inte har någon inbjudan så då e det inte lätt att hålla koll på det huvudsaken tycker jag e ändå att man grattar.. OCh jag tror att Anonym mycket väl förstår meningen med ett grattis iaf...

Grattis idag då Olivia på din dopdag, ska gratta dig mer personligen när du e vuxen=)=)=)


JA åter till maskeraden igår, jag vann  "lika som bär". Tack alla fyra födelsedagsbarnen för en helt fantastiskt rolig käll med god mat och lekar...

Kuligt att komma hem och se sitt underbara charmtroll sitta och äta banan tillsammans med hennes älskade farmor och farfar. Tack sååååå mycket för hjälpen med både barnvakt och med klänningen=)=)=)'




Marge Simpson för dom som e lite tröga=)=)=)

Kommentarer
Postat av: SysterYster

SKITSNYGGT!!!!! Du är ju helt grön på kroppen med, eller är det bara jag som har blivit färgblind? Vi vill se Martin med!! Nu blir det biokemiläsning ute i solen när man inte var bjuden på något dop... <3

2010-05-23 @ 12:44:58
Postat av: malin

Jag e gul på kroppen. Kort på martin se hans facebook=) KOmmer nog där tror jag!

Kram siss

2010-05-23 @ 21:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0