Magont, bröllop, klänningar och morsdag

Morsdag, första morsdag ever och hur blev den... Rätt bra faktiskt=) Fika hos mamma och pappa, en blomma fick kära mor i ett hjärtformat exemplar!

Mamma, du e högt uppskattad person, örlig, rak och omtänksam. Alla går före dig själv. Du e  en underbar person. Mamma det finns bara en av dig och du ska veta att du e älskad ♥♥♥

Sen for vi vidare till svärmor och svärfar för grillning med svåger, svägerska med barn. Mycket goda grillspett, jag åt så jag bokstavligt talat fick ont i magen=(=(=( Börjar dock bli bättre nu.

Har en dotter som bestämt inte vill sova, hon har både svårt att somna och att sova nätterna igenom. Nu har jag tröttnat att vara den där mamman som ska försöka göra allt perfekt så nu har jag åter igen flyttat in spjälsängen i sovrummet för när hon sov i sin säng inne i vårat rum så sov hon riktigt bra....

Pöss


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Grattis på morsdag i efterskott!! Jag är ju så vimsig att jag glömde bort dig i all hast. I går så storstädade vi hela lägenheten, bakade bröd (!), examenspluggade, tvättade all tvätt, lagade mat inför midagsbjuning på kvällen och bara myste. :) Vi vill att ni kommer ner och hälsar på!! Då kan vi ta han dom Lovisen på natten så får ni sova! ;)



Vår mamma är bäst! <3



Puss syster yster kanelbyxer

2010-05-31 @ 08:01:17
Postat av: mamsen

nu blev jag rörd, det behövde jag höra

2010-05-31 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0