Lång dag

JA idag har varit en lång dag...... Mådde dåligt imorses nä inte ont i håret, bara almänt trött stel och jaa utmattad av att det finns människor som ser i svart tänker ont och bara tror ont om precis alla!

Men dagen var ju ändå ett måste och jag fick till slut ta tag i saker. JAg har tvättat hela altanen och det kändes som ett hästjobb, har ju lite kvar att tvätta av men det får bli en annan dag det. Lova var med ute heeellla den långa dagen, sover så bra i sin vagn ute i det friska så jag blir varm inombords när jag ser och tänker på hur fint vi lever i vårat hus. Glad över min lilla familj och det vi e på väg att bygga upp tillsammans=)

Glad är jag oxå över att jag har en morfar som e snäll  att förstå att mitt kära växthus vill bli av med ogräs så han var här och hjälpte det stackars växthuset och det blev som ett makeover. Tomaterna är satta och gurkan kommer nog inom sinom tid den med. Utan min morfar skulle det nog inte bli så mycket i mitt växthus. Jo det kommer det att bli, morfarenh börjar bli till åren så det e inte säkert att han orkar så länge till och det e mycket synd eftersom han både e nogrann och duktig. ♥ Älskar dig! Synd bara att du inte har dator och kan läsa mina fina ord till dig men du betyder så mycket mer än vad du ibland tror. Min mormor skulle även hon betyda sååå mycket men har henne inte i livet och har inte haft dom senaste 24 åren och det e väldigt sorgligt.=(=(=(

Undra hur det hade sett ut om du min älskade mormor hade levt????????
VAd hade du sagt om allt dumt som just nu händer omkring oss??????

Saknar någon jag inte ens känner. Men var hon som min mamma är mot Lova så har jag verkligen gått miste om något högt älskvärt här i livet... PÖSS upp i himelen ♥♥♥

Lova sover och jag sitter och tänker om, ifall att och kanske om ett tag blir det nog bra eller bättre,hm allt ordnar sig nog kanske.

Imorgon bär det av till Götene för babysim med moster Jenny, ska bli så roligt att hon ska med... Hon som tyckerlLova är sååå söt kommer tycka hon är än mer sötare när hon badar loss i den enormt varma bassängen.. Hoppas hoppas dom fått tag på fotograf tills imorgon, så vi får några undervattens bilder på henne...

Pöss

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack Malin det värmde

2010-05-24 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0