Sommar och sol med tandvärk

JAha då har sommaren kommit enligt aftonbladet, får väll se hur mycket av det som stämmer överens med verkligheten.... pratade nyss med syster yster spindelbyxor i en ostfralla och hon berättade att ostfrallan endast var 13 grader varm i solen.. Puh det e kallt det...
JAg själv har legat ute på solterassen och solat en kort stund innan jag insåg att solen e farlig och jag hade redan blivit bränd som en getost i ugnen..

Övriga familjhemedlemmar får vänta ytterligare en dag på att få tillbaka en glad och trevlig Malin då tandläkarna var på utbildning idag. Jag och mina tänder e osams så det skriker om det här hemma. Dom gör ju sååå ont, alvedon e det enda rätta jujst nu eller att dra ut dom!! Får ringa åter i morgon var det en snäll inspelad röst som sa..

För övrigt i våran fina vardag så väntar jag min farmor på besök, ska passa på att visa henne hur facebook fungerar. Sen blir det att åka till skövde med svärmor och Lova för att inhandla bla. en klänning och skor, sen ska jag kolla på soldress till Lova pluss lite sminmk som ska passa på alla tillställningar.

Uppdatering av kort på huset och familjen kommer då vi har lyckas med hjärt och lungräddning på kameran för just nu e den mer död än levande.

Pöss och ha en varm underbar solig dag idag..!♥♣♦♥

Kommentarer
Postat av: SysterYster

Här är det idag regn och rusk (som alla andra dagar denna vecka), men i morgon och på lördag ska vi också få sol och värme!! LOVELY!! Sen kommer regnet tillbaka till veckan igen, vilket jag i och för sig gillar eftersom att jag (borde) plugga inför examen...



<3

2010-06-03 @ 09:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0