Nya möbler, tandläkarbesök och Lova som knallar med gåvagnen!!!

Jaha, då har man köpt nya utemöbler för sina skattepengar!=) Det var roligt att ta hem dom. Överaskade hjärtat med att ha dom hemma redan när han kom från jobbet. Roligt att göra små hyss så där ibland. Han blev väldigt överaskad. Får väll tacka svärfar som kom lite till undräddning när man inser att bordet var alldeles för tugnt för mig och min kära vännina som hjälpa mig. Sen var man ju tvungen att skruva ihop bordet med!!! Så det e bra att svärfar kom och gjorde det åt oss annars kan man inte veta hur det hade blitt=/

Så här ser vårat nya bord och stolar  ut!!



Jag har varit på tandläkarbesök idag med=( Det gjorde ont det! Inte för dom gjorde så mycket men ändå. HAr fortfarande jämrande tänder som vill bli lagade men dom får vänta tills nästa tid...

Hade snabb besök av vännerna i Örvallsbro idag=) Roligt så och då kom ju Lisa på att vi skulle testa med att låta Lova gå med gå vagnen i gräset, hon går ju så bra inne så vi tänkte att hon kanske klarar av det ute oxå och javisst min tös hon kan hon må ni tro.. Var ju tvungen att fota detta ögonblick. Första gången i gräset=) Det ögonblicket kommer ju inte tillbacka. Jag har även fotat henne när hon gungade men det lägger jag ut en annan dag.. Gunga skulle hon behöva får prata lite med sambo och se om vi ska kolla efter en.




Hon tar i! HEJ Å HÅ Nu går vi=)


Lova nöjd över framgångarna=) ♥ Love you baby ♥
pöss


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Vad fint ni fick ute! Där vill vi sitta i sommar och grilla och sedan kasta i killarna i polen! ;) (fast det är nog dem som kastar i oss...) :P Söt h on är lilla Lovisen! och duktig med! <3

2010-06-11 @ 07:47:54
Postat av: Sune...the girl

Åh så knöligt i gräset men som hon kämpar :D Inte illa. Tro fan det att du är stolt :) Jättesöt!

2010-06-11 @ 23:13:36
URL: http://tillganglig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0