Grattis alla studenter ute i vårat avlånga land!=)

JA då har man varit nostalgisk och lyssnat till både Idas sommarvisa och Vi har tagit studenten! Jösses vad man saknar den tiden ibland=)=( Inte för att dwet inte är bra nu men det var ett annat liv, utan ansvar och man levde livet med fest, vad allt det innebar.
Men det hade sina baksidor oxå. Då längatde man till det livet man lever nu, haha tänk att det man inte har saknar man eller längtar till när man har det önskar man tillbax=)

Jag och Lova har firat sambos kusin, han hade tom fått stipendium, det tycker jag är väldigt duktigt.. Känns som man är värd en heltokig kväll och natt på Olstorp då.=)
Grattis återigen=)

Ne nu ska jag sova för imorgon ska jag åka och handla doppresent sen blir det grillning med bästaste carro med familj.

Sen när min kära syster läser detta så tycker jag du ska sluta omedelbart bums och återvända till böckerna=)

Åter till mitt liv: konstaterade idag att Lova har utvecklats oerhört mycket, träffade en liten tjej på 8 månader som rullade sig fram. Lova har det varit full fart på idag. Glad och social tjej hon har blivit (ja enligt mig har hon alltid varit det)

Kommer att tröttna på fotbollen denna månad, men jag hejar Bracilien, men matchen imorgon Negeria-Argentina ska bli mycket intressant! Hoppas Negeria vinner och att Marandona får spader=/ Frankrike för övrigt borde vara besvikna över 1 poäng idag.

Till övriga av världen, ja jag lever mitt liv som jag vill. ♥

Söker även en hel del jobb nu, sökte tre jobb igår, tre yrken som jag aldrig jobbat inom men som jag tror jag skulle kunna passa för och se mig i när jag är 40 år och jobbat i 20 år. Hoppas jag kan få någonstans.

God natt och sov gott!

Pöss


Kommentarer
Postat av: SysterYster

Hej svejs lingonbullar. Jag lovar att jag bara läst halvvägs och slutade när du sa till, men jag hann snappa upp något om 3 jobb sökta på vägen... Vad för jobb??? Jag vill veta!! Ring mig i osten idag så jag får lite nyheter, så spännande!! Här händer inget mer ä n plugg, plugg och lite fotboll -jag hejar också på Brazilien! GO BRASIL!!



Syster yster chockladlyster

2010-06-12 @ 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0