Dop och fotboll

Nu har vi döpt Lovas kusin=) Jag och Martin är nu stolta gudföräldrar till tösabiten. ♥ Nu ska vi lära henne allt vi kan om den kristna tron och ja det går nog fort=) HAHA. Synd igentligen för det är väldigt mysigt i kyrkan. Tur vi har som ska dit på lördag igen!
Man blir allt bra trött efter dop och mycket folk men trevligt var det.

Nu vidare till nästa grej som är att heja på Tidavad i fotboll. Vi ska ända bort till Tidan för att heja heja!!! Tycker allt det e skoj att följa med på olika saker och fotboll är något som alltid har intresserat mig på ett eller annat sett. Har ju varit på ett antal MBK matcher och har själv spelat i Bois men då var jag rätt ung. Men jag kommer nog alltid hej p´å MBK först eftersom morfar har spelat där. Nu ska jag byta blöja men hej så länge...

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0