Jaha ja

Ja förlåt att man inte har skrivit på väldans länge. Men en kort kort genomgång!!

Jag har en dotter som går och snart springer som även har fått två söta små sockerbitar i munnen=)=)=) Jag har jobbat i sommar på electrolux och jag har även hunnit med att vara pippi på mariestads kar´neval, där jag e lite besviken på vårat pris då vi inte såg så mycket utav det....

Skriver jag ångest så¨får jag kommentarer om det efteråt men jag kan skriva att tiden jag har med Lova snart e till ända då jag slutar min mammaledighet snart. NEJ gåt folk jag e inte det minsta orolig bara lessen för att det gått sååå fort och att jag gärna mycket gärna skulle vilja vara hemma med henne en stund till.

Det e mitt barn och jag vill ta hand om henne. I mitt inre så förstår givitvis jag oxå att det kan vara bra att ha  dagis men inget säger att det är bättre än en mors värmande hand och inget säger att dom aktiverar barnen bättre det kan man som förälder även göra, allt handlar bara om att man måste intressera sig och inget säger att om ett barn inte får gå till dagis så får dom inte träffa andra barn. det e oxå upp till sig själv! Men nu e det så att man måste jobba och näst bäst e dagis för det e nog inte så roligt att följa med till jobbet!

Jag ska snart pumsa i sängen men vill bara lägga upp en bild när jag var pippi och ett nytt på min lilla plutta som har gått från bebis till barn=)


Jag e då hon med flätorna om ni inte förstod=)





Blev inga bilder på pluttan då det inte vile ladda upp.

Pöss värden med några uteslutna från den!

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Vilken bra inlägg tycker jag om att vara en mor. Satans bra.



Du var himla bra som pippi, synd att jag missa det, låg nere i Småland och skulle dansat men blev dösjuk. Kram på dig

2010-08-11 @ 22:52:06
Postat av: Monica

Malin, vi mammor förstår och håller med! Men det kommer att gå så bra så, ångesten går över när man ser att de mår fint! Och du....går fort?????Ah men vadå, kolla Jessica......Vem? Jo, den där tjejen som snart är längre än både dig och mig....

2010-08-11 @ 23:18:46
Postat av: Lova

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2012-09-01 @ 20:30:04
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0